Roskilde Katedralskoles Venner

Støtteforeningen Roskilde Katedralskoles Venner består af nuværende og tidligere elever, deres familier, ansatte på skolen samt andre, der interesserer sig for skolen.

Legat til studieturen i 2.g

Foreningens formål er at yde skolen støtte på områder, hvor det offentlige ikke yder hjælp eller ikke hjælp nok. Foreningen har siden 1944 bidraget med støtte - i de senere år især i form af legater til studierejsen i 2.g. For at komme i betragtning skal du sende din ansøgning til skolen senest den 22. oktober 2023. Du søger via denne ansøgning (pdf).

Kontingent

Kontingent for medlemskab af Vennerne er kr. 75,- pr. år eller kr. 350,- for livsvarigt medlemskab. Indmeldelse kan ske via indbetaling på netbank til: Konto 2906 2551553690. Sæt gerne reference på indbetalingen.

Se vedtægterne for Roskilde Katedralskoles Venner (pdf)