2.g'erne inviterer til Studietursfestival

Prøv alverdens aktiviteter, konkurrencer og madboder, og støt 2.g'ernes indsamling til studieturen.

Studietursfestival 4. november 2023 kl. 14-20

Første lørdag i november slår 2.g’erne dørene op til en hyggelig eftermiddag og aften. Her er aktiviteter for børn og voksne i alle aldre - musik, konkurrencer, underholdning, leg og lækker mad.

Alle er velkomne, så tag venner, bedsteforældre, naboer og kusiner under armen. Al overskud fra klassernes indtjening går til deres studietursrejse.

Billetter

• Voksne: 40 kr. (forsalg 30 kr.)
  • Børn 6-12 år: 20 kr.
  • Børn under 6 år har gratis adgang.

Billetter kan købes i døren eller ved forsalg på skolens kontor i spisepauserne i uge 44.

Projektstyring og innovation

Hvilke aktiviteter vil være oplagte hos en klasse, der skal til Berlin på studietur? Hvordan får man de forskellige målgrupper til at benytte aktiviteterne? Hvordan skaffer man præmier, og hvordan fordeler man bedst opgaverne i klassefællesskabet?

Som led i forberedelserne til Studietursfestivalen arbejder vi både teoretisk og praktisk med projektstyring og innovation.

Billeder fra Studietursfestival 2023